[Loadstone] will groute be back?

Tim in 't Veld tim at dvlop.nl
Sun Aug 1 15:20:43 BST 2010

Menno,
Ik heb mennoschaap terug gezet, msheep staat nog op admin rechten. Je kunt
dit ook zelf beheren door als admin in te loggen, kies special pages, user
rights management. Voor meer informatie zie de mediawiki help.
Ik stel overigens voor het admin acount zo min mogelijk te gebruiken maar
wijzigingen zo veel mogelijk via onze eigen acounts door te voeren. Dan
blijft duidelijk wie wat doet.
Tim
Tim