[Loadstone] koordynaty pozycji geograficznych

Mikołaj Rotnicki rotnicki at gmail.com
Mon Oct 6 13:03:38 BST 2008

Można ale w większości po widomemu. Za pomocą m.in. Map Google i Google Earth.

Jak chcecie to dla mnie nie będzie problemem wyszukiwać te współrzędne
dworców i stacji PKP i dodawać do jednego zbiorczego pliku (np.
pkp.txt) w formacie gotowym do zaimportowania do LS, i udostępnionego
na stronie LS.

Pozdrawiam
Mikołaj

>>> Mikołaj