[Loadstone] More about comverting points

Dámaso dbarredo at telefonica.net
Fri Nov 16 15:58:19 GMT 2007

Hello

I have already obtained the "userid" of a database generated by "Loadstone" with points made by me. The number you get is only 4 digits And the conversion page gives me the error "bad referrer Incorrect userid." I tried to add one more digit "0" at the end of that number, then it does not give me the error, but I still give the message: "Bad referrer."

Can someone send a csv file as an example that if work to see what might be happening?

Thank you very much.

In Spanish:

Hola

Ya he obtenido el "userid" de una base de datos generada por "Loadstone" con puntos introducidos por mi. El número que obtengo solo es de 4 dIgitos Y la página de conversión ne da el error "bad referrer Incorrect userid". He intentado añadir un dígito más "0" al final de dicho número, entonces ya no me da dicho error, pero me sigue dando el mensaje: "bad referrer".

¿Puede alguien enviarme un archivo csv de ejemplo que si funcione para ver cual puede ser el problema?

Muchísimas gracias.